cv

Asså jag har fan hållit på med mitt CV i 2 timmar. Men jag tror att det blev bra, ska be någon titta på det. Så nu är det bara det personliga brevet kvar. Ego som jag är så har jag ju inte direkt svårt att ta fram mina positiva sidor va. Men konsten är ju att vara 110% ärlig och att inte överdriva. Så ja det blir svårt att skriva ett bra personligt brev. Men är man bäst på allt så. Haha ^^

Ne men lite mer seriöst så är det faktiskt rätt svårt att skriva om sej själv så att det låter bra. Men man får väll försöka. Så ska väll göra det senare för nu ska jag ta en promenix till Stan och hämta Cigg av mamma. Hon glömde lämna hemma så jag har bara tagit typ 3 bloss idag.

 

Lite bra musik medans jag är borta ;D

Since I was born,
They couldn't hold me down
Another misfit kid,
Another burned-out town
I never played by the rules and I never really cared,
My nasty reputation takes me everywhere


Well I look n' see it's not only me
So many others have stood where I stand,
We are the young - so raise your hands


(Chorus)
They call us problem child,
We spend our nights on trial,
We walk an endless mile - we are the Youth Gone Wild
We stand and we won't fall - we're one and one for all
The writing's on the wall - we are the Youth Gone Wild

My boss screamin' my ear 'bout who I'm s'posed to be,
"Get a three-piece Wall Street smile, and son you'll look just like me"
I said "Hey, man, there's somethin' you oughta know, well I tell ya Park Avenue leads to...Skid Row!!"

Well I look n' see it's not only me
We're standing tall, ain't never a doubt
We are the young, so shout it out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0