Gårkvällen

Godmorning suns
Vad har ni för er?

Idag vaknade jag upp och mådde sådär, men efter 5 min mådde jag as bra. är inte bakfull för 5 öre ens. har bara jävligt ont i huvudet och det har ju inget med alkoholen att göra.
Kvällen igår var rätt lame. först var vi hos Anders syrra och sen på Tonic. fan va mycket folk det var. Måååååånga fräscha rockare. Me like! en typ 35+ försökte få med oss på efterfest. men det blev fan inget med det kan jag tala om. äckel. sen var ju folk inte lite på heller. ännu mer äckel när man inte tar ett nej. kvällen var väll iofs rätt okej så sätt, men kunde ha varit mycket bättre. Sänny är i alla fall bäst på bussen! hahaha ^^
men nu måste jag pallra mej till Maxi för att inhandla lite mat. är ashungrig.

Kommentarer
Postat av: pörsan

han va fräääsch! 35 eller inte skit samma :P

2009-09-20 @ 14:49:18
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0