iq befriad

Har som sagt tvättat idag. Det gick åt helvete, hur iq befriad får man vara?  Tillräckligt mycket för att glömma av hur man tvättar i alla fall. Men va fan jag har inte tvättat sen typ december. Sa av mej det ansvaret när mamma slängde ut våran tvättmaskin. Jaja de är inte mitt fel att mamma va tvungen att jobba och tvingade på mej den skiten :P Hon får skylla sej själv. Det är i sådana här stunder som man önskar att tvättnarkomanen Sänny var hemma. För jag ringde runt som fan men inte en jävel viste hur man gjorde. haha

 

Ska alldeles strax sova i alla fall, är fortfarande helt slut. Ska bara försöka slita mej från datorn, vilket inte är det lättaste haha^^ jag är fan en äkta data nörd ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0