jag är nominerad!!!

Måste ju bara tala om att det känns jävligt bra att äntligen få något tillägnat mej och mina vänner! Så rörande så att man nästan får en liten tår i ögat *håller tillbaka en störtflod av tårar*

Funderar på att om det blir någon gala eller något sånt. Hjälp lixom! Vad ska vi ha på oss tjejer!? Kanske Alex gamla kallingar? Dom finns säkert att hämta runt om i stan.. mhm.. undrar vilka mer som blir bjudna? Kanske finns många kategorier? Blir det något tema på klädseln eller? Vilken dresscode gäller lixom! Hallåååå!? Är det sidenkallingar eller vanliga bomullskallingar som man ska ha? Hoppas inte det är vita, jag passar inte i dom.

Ne men allt detta är väldigt rörande, speciellt att någon kan tro att jag är så intresserad av deras mamma, pappa, barn drama. Oj förlåt barn ska visst vara överstryket.

 

 

Och så lite seriösare för dom som tror att jag är värsta stalkern/offret:

Ni vet ju hur nyfiken jag är på saker och ting, jag måste ju bara luska när jag hör lite smaskigt skvaller. Jag vet att jag för en gångs skull var sen med detta med otroheten. Men det var ju bara för att jag har stängt öronen om dom 2 puckona. Så jag kände mej lite tvingad en dag när jag hade tråkigt så jag klickade mej in på Lindas blogg (svårt och ta fram den men som med allt annat var det bara att luska lite, och nej jag hade inte den sparad) för att se om det fanns något att skratta åt, skadeglad som jag är. Tyckte att det skulle vara förbaskat roligt att läsa om hur ledsen och sårad hon blev när Alex var otrogen med alla dom andra tjejerna. Men fick inte syn på ett sådant inlägg. Men kom då på att tjejen har ju för fan ingen ryggrad ändå.

Detta får mej att spekulera lite mer, undrar vad som kommer härnäst?.. ärligt talat så är jag rätt nyfiken på hur långt han kan gå innan hon säger ifrån? Om han kan göra allt som han någonsin har gjort mot henne utan att hon har lämnat honom så tror han ju att han kan fortsätta. Men det är väll bara att vara en stor ”lycklig” familj resten av livet. Och då menar jag verkligen stor, i alla fall som han håller på så kommer ni ju få många barn :)

 

Om du nu ska hålla koll på alex så kan du ju lika bra hålla kolla på hans/era vänner också. För man får ju höra av folk som tror att jag blir avundsjuk ”Alex ringer mej fortfarande när han och Linda har det dåligt” och allt vad man nu ännu hör. Bara ett litet tips sötnos ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Nominerad till vadå? :D

2009-09-17 @ 19:54:32
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Haha, så jävla (Y), den där Linda verkar ju så jävla blåst, känner henne inte, men har enbart hört skit om henne...

2009-09-18 @ 20:28:34
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen inte det är du som skrivit den kommentaren i Lindas blogg. för i så fall börjar jag undra vad felet på dig egentligen är.

2009-09-20 @ 13:02:17
URL: http://jeanettehogkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0