jävla cp fanskaps helvete!!!

Nog att jag alltid har velat ha en häst va, en söt liten pååååny!

Men inte fan  helvete har jag velat ha 52 trojanska hästhelveten! Jävla cp virus. Jag har haft dom i karantän innan och då sa Alex att det inte var någon fara för dom kunde inte rymma där ifrån. Så jag trodde honom och lät dom bo där och efter ett tag så försvann dom. Bara för att återkomma nu ett tag efteråt med massor av kompisar! Eller närmare bestämt med 47 st kompisar. Inte fan vill jag att dom ska bo i min dator! Absolut inte nu när dom inte är i karantän längre! Garrr! Någon som kan hjälpa mej? Jag har så mycket skit på datorn som jag inte vill bli av med. Buhuuu!

 

Det var en bra start på morgonen, att vakna kl 4 och få syn på 52 hästjävlar. Morr!

Men nu har jag inte tid att tjöta om detta mer, måste slänga i mig något och sen ner till stan och utföra ”ärenden”.

 

KAN NÅGON HJÄLPA MEJ!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0