Massör sökes!

Hallu

Har så jävla ont i kroppen, det är tur att det bara är en vecka kvar på jobbet. För jag vet inte hur länge jag orkar. Det är inte bara psykiskt nu utan fysiskt också. Från knäna och neråt värker det som aldrig förr, hela ryggen och en liten del av armarna. Plus att jag fick en sån jävla huvudvärksattack nyss. Hade så ont i ryggen hos en kund idag så min jobbarkompis Lien fick ställa sej och massera mig mitt upp i allt. Haha^^ Det måste ha sätt roligt ut. På ett av dom största företagen också. Typiskt, men jag kunde knappt jobba för värken. Allt blev ju värre när jag svängde med kroppen också.

Och idag var ingen bra jobbar dag över huvud taget. Eftersom jag fick ont redan på morgonen, hur det nu gick till för vi hade inget tungt pass och sen gick och tänkte på att jag skulle få ännu ondare tack vare att jag hade lovat att sätta i Pörsys löshår idag. Men jag är ju som jag är och tycker att lovat är lovat så jag gjorde ju det ändå. Men jag gick ju och bävade för det hela dagen. Tycker att resultatet blev bra i alla fall och det är ju huvudsaken. Har inga kort för jag tog inga för en gångs skull, jag som brukar vara så snabb med kameran haha ^^ har blivit lite slö på den fronten tack vare att helvetet är cp.

Efter håret var klart så kom Sandra trippandes till mig och vi drog till gården en stund och pratade lite med Mia, men stannade inte där så länge för jag är as trött.

Ska äta ”macka i ugn” nu och sen ta ett avslappnande bad med oljor och efter det ska jag nog sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0