morr

Är helt slut efter jobbet idag. Trodde ärligt talat att jag skulle somna när jag åkte bland vissa ställen. Men lyckligtvis höll jag mej vaken.

Mamma slutade tidigare än mej idag för att dom skulle komma och besikta lägenheten men eftersom jag var så slut idag så vägrade jag gå hem så hon fick minsann komma och hämta mej. Haha ^^ Älskade mamma : ) fyfan vilken mammagris jag är egentligen. Men vad skulle jag göra utan henne?

Besiktningen gick as bra, fick inte backning på någonting! Otroligt säger jag. Alla rum behöver tapetseras osv. Men det ända var att hon undrade om vi kunde tvätta taket i köket när vi flyttstädade. Och det är fan ett lågt pris att betala.

 

Just nu sitter jag här och väntar på att maten i ugnen ska bli klar, håller minsann på att leka mästerkock igen. Och sen får jag lov att leka hemmafru :/ jag hatar att tvätta. Morr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0