pallra sej till systembolaget

Var ute på en jävla promenix förut, skulle ju bara ut och få cigg av mamma. Men hon kom och mötte mej i den stora backen så jag tyckte att en 10 minuters promenad var för liten. Så jag var ute och gick i över 2 timmar istället :P var väll runt halva stan och vandrade. Men det slutade i alla fall på kontoret för jag fick så ont i mitt lår :P tog tattarskjuts hem med mammi hem ^^,

Väl hemma lagade jag mat och mitt i allt kom lilla Sandra hit. Så det blev bara att pallra sej till systembolaget och inhandla en platta öl och sen pallra sej hem till mig igen. Vi satte oss på balkongen med varsin öl och bara rökte och satt i den sista solen. Mysigt var det ^^ tjötade bara på som fan om allt möjligt.

 

Skulle egentligen ha bastat med Sandra, Sanna, Pörsy och Anders idag men jag kände att jag svek det lite. Orkade helt enkelt inte, är så jävla trött. Så jag funderar allvarligt på att sätta på en film och sen sova. Ja vi får se hur det blir.

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0