rakt in i väggen

jag är fortfarande vansinnig. Är så trött på allting!

Jävla hästjävlar som invaderar min dator. Orkar inte bry mej längre, datahelvetet åker in i väggen snart asså. Om den inte hinner krasha först dvs.

Åååååååh varför går allt fel för mej för tillfället? Känns som att jag är inne i en sån där period igen. På det sättet hatar jag att vara en ”period människa”. Just för att mina handlingar osv. alltid bestäms av mina känslor och mitt humör. Gaaaah.

Jag som har haft en bra period hur länge som helst men bara små inflikar av min dåliga period. Men kunde ju ha anat att den skulle komma snart, livet flyter lixom för mycket just nu. Jag får ju aldrig lov att ha de för bra.


fatta vilken skön känsla att slänga datorn i väggen?

 


Kommentarer
Postat av: FAVORITFLICKORNA

Usch usch, fyfan för de där hästarna. Min dator hade maaaaassa för ett tag sen. De verkar ha försvunnit nu. Tror jag :D

2009-09-08 @ 21:27:23
URL: http://favoritflickorna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skicka skiten rakt in i väggen !

2009-09-08 @ 21:35:00
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0