så jävla dålig stil

Detta har varit en jävla dag asså..

Jag och Säny är överens om en sak i alla fall, att denna dagen aldrig tar slut. Den har varit så jääävla lång. Jag orkar inte.

 

Skulle ju ner till stan och tröstshoppa lite förut, men jag och Emma hamnade i Götalabooorg istället ;D köpte löshår och så lite små skit som strumpbyxor, smink och sånt. Letade igenom masssssor av affärer men hittade inget i klädväg. Blev arg på mej själv. Jag vill ha nya kläder! Men hittade verkligen ingenting, morr. Om jag har tid imorgon så måste jag till knalleland, jag måste ha något nytt att gå ut i. är så trött på allt.

Efter Göteborg så träffa vi sanna i stan, Emma drog hem och jag och Säny handlade lite mat och så. Vi kom överens om att vi skulle köpa en blomma till mamma som fyller år idag. Men vanliga människor köper ju en bukett eller en krukväxt. Vi två idioter som alltid ska överdriva köper en typ 160 meters buske/träd-sak. Hahahaha alltid asså. Vi ska alltid vara värst :D Det var riktigt roligt.

Åkte hem efter det och lekte mästerkock för att mamma fyllde år. Men när maten väl va klar så kunde jag inte få i mej så mycket delvis för min tandvärk men också för att jag var så jääävla arg!

 

Så jävliga dålig stil asså, man bangar inte dagen före en flytt! Jag är vansinnig och tänker inte prata med den personen mer. Aldrig, jag är jävligt långsynt när det gäller sånt här. Kom med vilka ursäkter som helst i detta fallet och det är fortfarande fuck you.

Så ett tag stod vi här. Jag, mamma, pörsy, sanna och mackan. Utan en flytt bil och utan en chaufför kvällen innan flytten. Jävligt roligt kan jag ju lova. Men det har löst sej lite i alla fall. Vi får göra det bästa av situationen. Vi kan ju inte hyra ett släp eller något heller, för mamma har ingen dragkrok. Men de löser sej.

 

Längtar tills flytten är över så att jag kan supa bort denna jävla tandvärksjäveln. Fast jag måste nog dricka med ett sugrör imorgon, Är inte så haj på att öppna käken asså. Ush och fy, sup mej full så att jag slipper att vara så arg.

Fast måste ju säga att pricken över i:t är att man ska sitta på samma fest som idioten imorgon. Vi får köra en /ignore asså.

 


Kommentarer
Postat av: majsis

haha gullit , ibland låter du som en superfjortis när du skriver :) typ "vi får köra en /ignore asså" haha.... gulligull ;)

2009-09-28 @ 12:14:03
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0