så jävla nyfikna

Erkänn ni saknar mej nu när jag inte slänger upp flera inlägg om dagen? Jag vet, alla älskar mej och är bara för jävla nyfikna på mitt liv, ni kan inte låta bli att snoka och rota för jag är så jävla intressant. Suckers ;) haha ^^

 

Idag försov vi oss igen, vaknar av att mamma kommer inrusandes i mitt rum och skriker att klockan är halv 5! Fick lite smått panik för mitt hår stod åt alla håll och var så jävla bångstyrigt. Men det gick väll bra ändå.

Efter jobbet så åkte jag hem och skulle laga potatisgratäng för jag var svinhungrig men när den är i ugnen så ringer pörsy och säger att vi ska ta bussen om 13 minuter. Så det blev ju inget av någon jävla mat när man satt där osminkad, i jobbarkläder och med håret åt alla håll och kanter. *suck* men det va kul i Göteborg i alla fall. Fast tjötet gick om mat, kissa och dricka hela tiden, haha ^^ och vet inte vad det var för jävla stor skrattattack vi fick heller alla 3. asg. Riktigt flum.

Men Pörsy köpte i alla fall löshår som jag ska sätta i i hennes hår imorgon.

 

Nu måste jag hoppa in i duschen så vi får se om det kommer upp lite bilder från dagen sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0