saker jag inte funkar utan

Blir så irriterad på mej själv.

Jag brukar alltid ha med mej en macka som jag kan äta där vid 8 för jag klarar mej inte utan någonting i magen mellan 4 – 10 när vi jobbar så hårt. Och kräsen, omöjlig, petig och ännu kräsnare som jag är så måste det ju just vara ”macka i ugn” eller hönö kaka. Tror ni inte att jag har glömde att göra en ”macka i ugn” igår kväll? Och vi har ingen hönö kaka. Jag kan ju inte göra mackan nu heller för den hinner ju inte kallna innan vi drar till jobbet. Morr på mej själv! Åååh, så vi märker väll om jag svimmar där innan lunch och jag kommer definitivt inne orka gasa på. Hoppas att allt flyter på bara.

Hur fan kan jag glömma bort det? När jag själv vet att det är tre saker som jag inte funkar utan? Sömn, mat och Cigg. Jag klarar mej nog bättre utan cigg än utan mat och sömn. Då är det fan illa. Annars hade jag ju varit uppe längre.

 

Men nu måste jag väll göra i ordning mej eller något.

Eftersom jag inte har någon macka att göra i ordning så tyckte jag att jag kunde skriva lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0