sista veckan

Fy fan va trött jag är!

Jag hade tänkt gå och lägga mej as tidigt, typ vid 9 igår för att jag var helt slut. Men jag hade ju inte ens kommit hem då. Så när jag väl kommer hem och tänkte bara kolla om någon hade skrivit något intressant på msn så fastnade jag vill typ 10 över 11. men det är ju inte mitt fel att 7 pers hade skrivit? :P men fy fan, sen tog det ju typ 10 min och somna också när jag väl stängde locket på datorn och sen upp kl 4 på det. Aldrig mer. Idag ska jag lägga mej tidigt. Annars kommer det bli en förjävlig tisdag och det räcker fan att det är måndag idag. Fast har inte så mycket av den gamla hederliga måndags-ångesten. Beror kanske på att det är sista veckan nu. Yeeees. Sen kan jag äntligen vända tillbaka dygnet igen. Vara uppe på nätterna osv. älskar nätter. Är nog en riktig nattuggla :)

 

Men nu måste jag kila.

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0