Taggar

Har ätit och rökt ett jävla tag nu. Så bakfullheten börjar försvinna. Äntligen, trodde att jag skulle dö imorses när jag vaknade. Om en liten stund ska jag ut och gå med hundarna och Sarah, kan behövas för att bli kvitt allt illamående.

Pörs kom förbi för en stund sen också. Så har suttit och försökt pilla ut hennes löshår. Det är ju inte det lättaste kan jag lova. Fick klippa rätt mycket också. Så nu är hon halvflint, haha ^^ Stackaren, men så är det när man inte sköter limmet som man ska. Jag sa till henne att vi skulle sätta i det när hon kom hem istället. Men ne, inte lilla Jessica inte. Det är ett under att hon har haft det så länge ändå. Det brukar ta MAX 1 vecka. Sist tog det ju bara någon dag. Men nu har hon ju hållt det i mhm.. 2 veckor typ?

 

Nu tänkte jag vara lite social mot Pörs & Tina.

TAGGAR INFÖR KVÄLLEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0