Tandläkarjävlar

Har inte alls sovit bra idag, har haft ont i hela käften.

Tror ni inte att tandläkar helvetet har skurit och hållt på med fel tandjävel!?  Gaaaah!

Jag sa när jag kom att det var tanden i överkäket, han sa att det inte var det och då sa jag jo det är det men han gav sej inte så jag tänkte att han hade väll rätt då.

Men pff. Det hade han inte kan jag ju tala om! För så fort som bedövningshelvetet hade släppt helt igår så visade det sej att det var överkäken. J a g  b l i r  g a l e n! det va fan det västa jag varit med om! Måste jag göra om hela skiten nu!? För jag har fan asont i hela käftajäveln! Morr!

Har fan inte tid med tandläkarjäveln idag heller så får vänta tills måndag. Får ta bedövningssalva av sanna och bedöva hela käften, jag bryr mej inte.

Detta är ju fint för oss med tandläkarskräck! Aaaaaas fiiiiint!

Tuff kanske jag är med tandläkare står jag fan inte ut med.

 

Nu ska jag fixa mej och sen tröstshoppa lite för jag tycker så synd om mej..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0