utslängd

Godmorning sun’s

Hann inte blogga mer igår, det blev lite stressigt ett tag och sen blev jag full och insåg att det inte var någon bra idé att blogga. Haha

Igår drog jag i alla fall ner till stan med Pörsy och Sänny. Hämtade mina skor, köpte linsvätska och satt en kort stund på Viskan. Blev dock en väldigt kort stund i stan. Vi skulle åka och kolla på lägenheten så mamma hämtade upp mej efter jobbet. Så drog hem och käkade sen bar det av till systemet för lite inhandling av mitt älskade hajvin. Lägenheten var as fin. Kom inte alls ihåg att den var som den var. Det negativa var ju att den är så liten. Men det är egentligen skit samma, jag ska ju bara bo där tills jag får ett jobb och kan skaffa eget. Så förhoppningsvis är jag out snart.

Efter att vi hade kollat lägenheten så bar det av hemåt för lite fixa och sen kom Marina och Martina hit. Tina var nykter och satt och drack cola (visst är hon duktig) så det blev bara en systerfylla. Och guuud vad jag har längtat efter det. Vi satt här på min balkongen med massor av tända ljus, musik och vin. Åkte ner till stan sen och det var väll kul tills jag tydligen blev ”för full” och inte fick vara kvar. Vansinnig blev jag då, för det var längesen jag var så nykter. Visserligen var jag ju jävligt full men inte som jag brukar. I vanliga fall så brukar ju alla killar tycka att det är as roligt att supa mej under bordet. Men igår fanns det ju inga killar här som kunde göra det. Så jag blev ju inte sååå jääävla full. Men det är ju som vanligt då, försökte köra den med vakten att det var skornas fel att jag vinglade men den gick dom inte på. När jag frågade hur han skulle klara av att gå i 10cms klackar så sa han att han aldrig skulle ta på sej sånna. Haha nehe?

Tycker att jag såg ut som en revisor eller något igår. Hade en kort svart kjol, en vit skjorta (som iofs är rätt pörrig, det är korsat hela vägen där framme) och horskorna. Men det var ju rätt snyggt också.

 

Så här slutade i alla fall kvällen:

 

(erkänn min stjärna är grym, haha) Innan jag däckade i min egen säng, har jag föresten nämnt att jag är svarthårig igen? För det är jag, haha ^^,

 

Nu ska jag, bakfull as hell, snart väcka Tina och pallra mej ner till tvättstugan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0