ålder

Jag är gaaaaaaammal!!! Uuuuush! Jag har sån jävla ångest här hemma asså.

”grattis” ”men det är för i helvete inget att fira!!!!!” uuuush

Har bolmat cigg efter cigg här hemma i min soffa sen 12slaget, jag mår dåligt.

Gårdagen inlägg var bara en liiiiten ålderskris. JAG ÄR GAMMAL!

Gammal gammal gammal gammaaaaaaal!

 

Ne ush och fy, en stor fylla hade suttit bra nu asså.

Jag kan nog bara komma på 1 år sen jag var 14 som jag inte har haft ålderskris på, och då var jag antagligen för känslokall och full för att orka bry mig. Jag vill vara känslokall just för tillfället också. Det värsta med att känna så mycket positiva känslor är att man släpper fram dom negativa också. (JAG ÄR GAMMAL!) Fast jag älskar dom positiva, jag är egentligen lycklig just nu, innerst inne.

Vem fan kom på det här med ålder? (JAG ÄR GAMMAL!) den borde åka på stryk! Ålder är inte roligt! (JAG ÄR GAMMAL!) ha bättre fantasi för fan!

Uuush snart får jag väll rynkor också, jag är en riktig gammal tant.

Pendlar mellan avsky, panik och ångest just nu, snart ser jag till att däcka i min säng så att jag slipper detta! (JAG ÄR GAMMAL!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0