B-DAY

Hey

Gårdagens födelsedag var nog en av dom bästaste på senare år. Det enda som saknades var TsT’s älskade face. Men senast fredag, för då ska jag ta me fan slå klackarna i taket! Bryr mej inte asså.

Dagen började med att folk började terra min telefon kl 7 på morgonen. Carro var ju bäst (ovanligt?) :

C: Grattiiiiiiiiis!!!! sover du?
V: Tack, ja det gör jag..
C: Okej.. Vad har du fått i present då?
V: jag har ju inte ens gått upp ännu?

ALLTID lika smart, min lilla sessa (:

 

Sen kom Bea upp vid 9 med partyhattar, ros, tårta och systemetpengar. Asnajs!

Så det var ju bara att äta tårta och sen dra ner till systemet med the hatz på. L o v e l y

Läddan fick också en hatt, hon var så söt.

 

När vi var hemma igen så kom mamma upp med presenter och så drog vi iväg och käkade lite födelsedagsmat.

Men sen bar det av till jobbet, så det blev inget kaljadrickande hela dagen, tyvärr. Men skit samma, fick mej en öl på kvällen i alla fall.

På jobbet var tjejerna jätte gulliga, dom kom med presenter och bakade tårta och skit. Så jävla ur söta!

Sen när vi käkade tårta och så så frågade dom om dom fick trycka upp tårta i ansiktet på mig, och det fick dom. Fan lika bra det, har man redan roligt så kan man likabra ha roligare! Men jag luktade sur bäbis spya resten va kvällen. Hahaha xD

Efter jobbet följde Sofia med mig hem och sov här. Älskar att vakna bredvid dej ^^

 

Idag har jag varit på 4 olika jobb och knappt någon sömn alls inatt, å så bara wasa sandwich och glass med mamma till mat idag. Förstår ni vilket ur bra humör jag är på just nu? ..not

Solen har gått i moln idag mina lövely fränds

 

NU SKA JAG UT MED LADY. SÅ DET SÅ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0