baby youre all i need

Dom senaste dagarna har varit as bra samtidigt som dom varit as dåliga.

Förstår inte vad det är med mig. Men något är det.

Allt var så mycket lättare när man hade is invirat runt hela hjärtat. Det är jobbigt att känna såhär mycket, jag är van att bara stoppa undan alla dåliga känslor och så igga dom. Men det funkar inte riktigt längre. Aja, vi får se vart allt leder. Det brukar ju bli en period då jag bara är arg som ett bi (höhö) eller helt urflippad. Har vi tur kanske det inte blir någon period alls. Kanske mår för bra nu. Igen idé att spekulera.

 

Får se när var det jag skrev sist? Torsdags tror jag, orkar inte kolla.

Men i fredags var jag och Turbo (som jag var hundvakt åt en ”liten” stund) hos Becky i alla fall. Vi sjöng och hade allmänt roligt. Har tyvärr pajat min röst så den låter helt cp. Hela förra veckan var det så och igår när jag bara pratade högt så insåg jag hur röten den var. Men mer om det sen. Var med becky ända tills halv 5 sen jobbade jag lite. Efter jobbet kom Sofia, hennes mamma och underbart söta lillasyster och hämtade mig, en sväng förbi max och så ut till bondhålan Sandared. Sov där och skulle egentligen pluggat. Men det blev så sent så vi skippade det.

Lördagen jobbade jag på, Kristinebergs fritidsgård firade ju 35års jubileum så min kör uppträdde. Även jag och Becky drog en låt och jag måste ju säga att det var det rööööööötnaste jag gjort. Man riktigt hör hur illa min röst är. Hade så jävla ont i halsen också, har jag fortfarande. Jag ska försöka låta bli att sjunga på några dagar nu, hur svårt det ännu blir, haha! Men måste, min röst har inte återhämtat sej ännu från sist det blev såhär. Och när fan var inte det? Över ett år sen va? Då kunde jag ju knappt prata ens. Så det var ju värre. Men jag vill inte paja min röst ännu mer.

Efter jobbet så drog jag och Sofia hem till mig och bakade hela kvällen för jag skulle ju ha lite kalas på Söndagen. Söndagen var lyckad, jag var riktigt lycklig! Näst in till alla mina underbara älsklingar var där samtidigt. L Y C K A ! det kände som förut, Då vi satt och var så cp varje dag. Men vi har ju inte tid nu, alla har massor att göra. Så man uppskattar ju dom gångerna då det väl blir mycket mer. Jag älskar er sötnosar! Åååååå! Underbara, cpstörda idioter! TsT - TSFG crew HÖHÖHÖHÖ

 

lite flamsiga och tramsiga – de är vårt tater gäng

---------

Om du hör ett skrik och en massa piiiiiiiip

Så vet du att det är viiiiiii

-----------

Det är vårt tater gääääääääääng

Kommer fan inte ihåg hur sången gick. Men jag älskar er

 

på söndagkvällen blev det lite sup också med syster

slutade väll i katastrof för båda två. men skit samma. allt är löst nu

 

nu ska jag förstöra mitt hår lite

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0