Believe

Jag ligger verkligen efter i bloggandet just nu.

Men jag har så mycket annat roligare för mig för tillfället.

Jag ligger faktiskt efter i rätt så mycket, absolut i tänkandet.

Jag borde ha tänkt annorlunda, handlat annorlunda. Men vad gör man inte om allt känns så rätt? Vissa sekunder känns det som att jag har tagit mig vatten över huvudet. men andra sekunder.. hur ska jag kunna vara utan dom nu? Det är omöjligt för mig.

Men jag borde ha gjort allt på ett annat sätt, tänkt efter lite först. Jag ska alltid vara så jävla efterklok. Dumma impulsmänniska, går alltid på vad som känns rätt för tillfället. Dumt.

 

Fast vem har påstått att livet ska vara lätt? Det är därför jag alltid har varit en ensamvarg, för livet är fan inte lätt. Men hey, ni känner väll mej.. älskar utmaningar..

Äsh skit samma, gjort är gjort. Jag är bara osäker, älskar nya saker samtidigt som jag hatar dom. Vill stanna i tryggheten samtidigt som jag ääääälskar att kasta mig nerför stup.

Om bara ensamheten försvann..

 

Jag gillar verkligen inte osäkerhet.. jag vill vara lika säker på allt som förut.

 

Och på det hela så måste jag gå och lägga mej snart för imorgon väntar ett 17timmars arbetspass. Jag orkar inte. Orkar verkligen inte med att det ska vara så mycket jämt. Har fan alltid något hängande över mej. Är det inte jobb så är det plugg och är det inte det så är det andra jobbiga saker.

Jag skulle vilja stänga ute mej från yttervärlden för bara en dag, stänga av telefonen, datorn, allt. Sen skulle jag bara vilja ligga i min säng och bara vara. Ta igen mej lite, få reda ut några av mina trassliga tankar. Bli människa igen lixom. För stunden orkar jag inte ens med mig själv. jag vill bara sova..

 

GOD NATT

Ps. hur kan man vara så lycklig samtidigt som man är så.. ja.. nere?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0