Besviken

Jag trodde fan aldrig det här asså, egentligen så är jag så grymt jävla besviken.

Jag trodde verkligen inte att det spelade någon roll vem i helvete jag var kär i. Om det så var en jävla get. Snacka om att få ett slag av verkligheten rakt i ansiktet. Spelar min lycka verkligen så lite roll?

Frågan är vem som är mest förvirrad. Ni kan välja bort mig om det inte passar er att jag tycker om en tjej, men jag kan inte välja bort det. Det är ju vem jag är. Så vem behöver vem mest?

Är ni verkligen så jävla tröga så att ni tror att jag inte behöver er? Skärpning tjejer! Om vi behöver varandra i vanliga fall för att må 110% bra så va fan tror ni inte nu? Vi har för i helvete alltid accepterat varandra som oss själva. Va fan hände lixom?

Jag trodde att ni bara skulle rycka på axlarna och säga ”okej? Det spelar ingen roll för oss.” när jag berättade att jag var kär i Sofia. Men istället får jag den här skiten. Jag behöver inte ta det. Passar det inte er så har jag andra som det passar för att jag är jag.

Det kanske är dags efter 12 år?

Jag har nog aldrig varit såhär.. ja, ledsen faktiskt. På er som jag är nu.

 

När fan har jag gjort såhär mot er? Eftersom jag inte kan dra upp några exempel ur era privatliv så är det svårt att förklara. Men tänk efter mina vänner, för snart är det slut på dom här dumheterna. Jag har tillräckligt mycket stolthet och självsäkerhet i mig själv för att stå på egna ben. Även om vi alltid har fungerat som varandras kryckor.

 

Jag tänker fortsätta köra mitt eget race som vanligt, med eller utan er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0