do do do do doooo

Jag hade faktiskt inte tid att skriva i fredags eller i lördags (kl är ju faktiskt över 12 så det är ju söndag nu)

Hade inte alls lust att gå upp alls i fredags, så jag fick verkligen tvinga mej upp. Hade jag inte haft Läddan här så hade jag iggat allt i fredags och bara sovit bort dagen. Ni vet hur allt är när jag bara vill sova bort dagarna..

Men det va ju som sagt bara att pallra sej upp och dra till morsan. Färgade håret och fick i sej lite mat där. Sen bar det av till Sofia på kalas. Jag är ju inte den som gillar släkt saker och sånt, jag har ju faktiskt traumatiska minnen, men det var rätt trevligt ändå. Sov där ute sen också. Kände att jag inte orkade pallra mej hem från Sandared.

I går så var det Elmia, och jag är faktiskt för trött för att skriva här egentligen så jag gör fan det imorgon. Sitter just nu och väntar på att min Liten ska komma hit och sova ^^

 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0