Gitarr helvete

För i helvetes jävla fitthåla för faaaaaaaan!

Jag blir galen snart! Totalt jävla galen. Jag är föresten helt jävla vansinnig här uppe i bikupan. För i helvete!

Idag har jag fixat Alla jävla saker till gitarr helvetet, och vet ni vad jag i helvete gör? JAG DRAR FÖR FAN AV GSTRÄNGEN IGEN! Jag blir för fan vansinnig här va!

Vad i hela jävla helvetet är det med mig? Så jätte klyftigt Vivsan! Musiklagret öppnar ju för fan inte förens jävla helvetes måndag. Hur ska jag klara mig? HA!? HA!? HA!? För faaaan!

 

Jag som hade jätte mycket bra saker att skriva om dagen, men nu har jag fan ingen jävla lust till det. Jag tänker för fan gå och lägga mej nu innan jag förstör mer jävla helvetes saker här i bikupan. Jag är på så jävla uruselt humör just nu va! Tänker fan gå och lägga mej nu och sen tänker jag fan inte gå upp imorgon. Skiter i allt jag ska göra imorgon,

 

GOD NATT FÖR I HELVETE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0