Love to love

Detta har varit en riktigt bra vecka, riktigt bra.

Jag säger det igen – jag har verkligen vunnit högsta vinsten, jag spelade ett väldigt krångligt spel först men det var det värt. Tusen gånger om.

Till och med andra ser hur lycklig jag är, får kommentarer om att jag ser ut att må så bra hela tiden. Och jag mår bra, verkligen. Jag vet faktiskt inte när eller om jag någonsin varit så här kär.

Jag har aldrig haft lust att bara sitta och kolla på någon eller känner att jag vill berätta exakt hur underbar någon är hela tiden. Jag är inte van att känna såhär många känslor, stoneface perioden är sååå över. Jag får fan försöka lägga band på mig hela tiden för att min käft inte ska gå i 1.

Jag använder för i helvete till och med ord som fantastisk xD haha

 

 

Ne nu är jag as trött, jag tänker sova snart. Om jag kan. Vilket jag inte kommer kunna, känner ju mig själv.

Idag känns min säng för stor, borde skaffa mig en liten hundkorg. Sådär lagom stort just för stunden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0