Efter regn kommer solsken

Det har varit en riktigt bra dag idag.

Vaknade imorse bredvid min Liten, gick upp och eftersom hon var överdrivit sugen på cheeseburgare så pallra vi oss ner till Knulle och drog lite mat på donken. Köpte lite godis också och sen bar det av hem till mig igen för jag var tvungen att plugga lite musiketnologi. Tycker att det var en mycket trevlig pluggstund (: haha ^^

När jag var klar med skiten så var hennes mamma här så jag passade på att ta mej lite tattarskjuts ner till Lbc och jobbade lite. Vilket för övrigt var väldigt läskigt, jag var fan helt säker på att jag skulle bli bortrövad! Av en snubbe (tror jag det var för alla rutor var as tonade) i en as snygg pickup. Ne ush och fy det var verkligen äckligt. Står där och hänger utanför kontainern och startar bilen när jag kommer ut och kör bredvid mig ett tag. Stod och spanade in mig när jag var i köket också. Precis som att han väntade på mig. USH. Ne riktigt illa. Fast det gjorde mig väldigt sugen på att se Taken, den filmen är fan as bra.

 

Efter jobbet så ringde Pörsy och undrade vafan jag höll på med, hon var rastlös. Så hon pallrade sej upp till Sjöbo och hängde hemma hos mig ett tag. Den tösen är verkligen rolig. Jag har garvat hela kvällen!

 

V - Han är ….

P - Är han tjej!? Ånej inte hon också! Då tar jag livet av mej!

V - Nej kille..

P - Vad är det för jävla ….? VISA!?

*går in på Face och visar killen*

P - Men gud han är ju utvecklingsstörd! Spana in underbettet!

 

*Efter en stund*

P - Han är ju utvecklingsstörd.

V - Nej?

P - Är du säker?

V - Nej jag är ju faktiskt inte säker

P - Vi får kolla upp detta asså.. riktigt noga

 

V - Vad säger du om korten då?

P - Nu har vi ju konstaterat det här, han är ju sannerligen utvecklingsstörd. Gud vad hemskt.

 

*sitter vid datorn och skriver lite*

P - Du ser ju också riktigt utvecklingsstörd ut när du skriver så! Kolla på dej! En riktigt rugguggla! Kolla på dej, som en liten mupp!

 

 

Ne du pörsan, du är fortfarande lika mupp som vanligt. Ingen kan slå dig. Det var riktigt roligt att hänga ett tag igen. Jag saknar ju er.. otroligt mycket.

Lite senare kom Jonas och Martina upp hit också. Vi har suttit och garvat åt Charlie the unicorn och salad fingers hela kvällen. Sååååå roligt. Charlie äger asså, annars har man fan ingen humor!

 

 

Jag undrar också när Martina ska inse att jag inte lyssnar på henne. Hon berättade något viktigt idag och jag som vanligt sitter och mhm:ar. Sen när jag inser att hon vill ha en reaktion brister jag ut i ett

 

V - JAHAAAA!

M - Fattar du?

V - Neee….

 

Eller när hon berättade om något as sött

 

M - Ska du inte säga ”gud vad gulliiiiigt”

V - Haha ne jag lyssnade faktiskt inte igen

 

Inse människa! Min hjärna sollar bland allt snack ;D Haha ^^ nej jag skojade bara sötis, men ibland är jag helt inne i min egen lilla rosa bubbla (:

 

Eftersom dom drog för ett tag sen så ska jag kolla lite mer Charlie och sen plugga. Känner på mig att jag inte kommer gå och lägga mej förens imorgon. Jag har så mycket plugg som hänger över mej. Måste försöka göra så mycket jag kan inatt. Sen ska jag terra mina grannar också, jag är så sugen på att sjunga lite ^^

 

Elmia 2010

Lite solsken här ja :)

 

 

Elmia 2010

Lite solsken här ja : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0