är gnu-trött

Hey Cuties

 

Helt slut idag igen även fast jag inte gjort något speciellt.

Detta skulle som sagt vara min enda ”lediga” dag den här veckan, inget uppbokat och tänkte bara softa, plugga och läsa lite. Fick syn på några böcker häromdagen när jag fixade min bokhylla som jag blev as sugen på att läsa. Men då blev jag uppbokad för ett möte i vilket fall som helst så det vara bara att pallra sig dit rätt så där nyvaken vid halv 2 för att bli mött av ett telefonsamtal som sa mig att mötet var inställt. Morr säger jag bara. Mötet stressade mig som fan i morse och min dag blev lite upp och ner. Men jag får väll ta allt annat en annan dag.

 

Imorgon ska vi bygga lite mer scen på Åhaga, får se vart det leder. Säkert till en dunder förkylning, har börjat få ont i halsen igen. Ush vad jag klagar, det är bara för att jag har en urusel dag idag. Så nu ska jag krypa ner och mysa lite med Fina Fia som hedrar mig med sitt sällskap idag. Höhö! (; vardags lyx kallas det.

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0