colors of life

Jag är vit överallt! Och lite svart på olika ställen..

Vi är typ klara med väggarna nu, ett lager svart till på ena väggen bara.

Ni kanske undrar vad fan jag håller på med?

 

Jag blev så jävla trött på mitt sovrum, hon innan hade målat beige (bäsht, vet fan inte hur det stavas) på alla väggar utom en som hon hade målat röd och jag pallade inte det mer. Har stört mig på det i ett halvår nu och jag fick fan nog. Så nu målar vi 2 väggar vitt, 1 vägg svart och tapetserar 1 vägg med en zebra tapet. Kommer bli fräsht som fan. Så nu får pappa komma och tapetsera snart (:

 

Jag har också typ gett mej in på att måla lite i köket och hallen också ;D det går fan inte att stoppa mig asså! Jag kanske är lite seg i starten men när jag väl börjar med något så är jag värsta tornadon ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0