ja må hon leva, ja mååå hooon leeevaaa

lHey
det blev en utkväll igår, våran älskade Martina fyllde ju 20 så det blev först en sväng ut till henne där det serverades mat och dryck, höhö ^^
maten var kickass, till och med jag som är vegetarian åt lite av köttet. vi var inte så många men det var kul ändå med våra spel, "jag har aldrig" -standard, kasta cigg paketet, martinafrågor osv.
.
när det började bli sent så drog vi in till lilla bränneriet, soft helt enkelt. jävligt soft.
men jag, Sofia och Marina drog vid 12 redan. Marina har ju sin lilla Hitlerhund att tänka på och jag och Sofia var tvungna att vara hos mamma innan 1, för hon skulle köra hem oss med våra akvarium grejer innan hon gick och lag sig samt att min lilla sötnos hade vart där under kvällen.
jag vaknade redan vid 9e, men jag låg och glodde i taket i typ 1,5timme. jag vågade inte gå upp, det snurrade för mycket. trodde fan att jag skulle spy på plats. men sen blev jag orolig och var tvungen att gå och titta till Martina (som slaggar i soffan inatt) men allt var lugnt, jag får paranoia ibland, haha ^^
ne nu måste jag slänga i mig en morgon cigg. har vart vaken i för många timmar utan att röka. morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0