Plaskblött

Ja jag fick för mig att jag skulle testa detta också. Lika bra att få det gjort. Sitter på bussen till göteborg där vi ska se lovely hardcore superstar. Vädret är piss dåligt, det bokstavligt talat vräker ner. Men det kan väll vara mysigt det också. Är det inte alltid mysigt med plaskblöta skor, dyngsura kläder och platt friss? Ja vi får ju inte glömma rinnande smink. Av den lilla promenaden till bussen så känns det som att jag har simskola i skorna, vem som nu skulle vilja gå där? Haha aja man ska inte klaga. Jag säger som vickan sa idag när hon pikade sin pappa "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" vet inte riktigt om det är sant, för skinnpajjen klibbar mot armarna och jeansen sitter som om dom var pålimmade. Men nu tänker jag ägna mig åt mina kära fränds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0