svintrött

Jag är vansinnigt trött och orkar inte pallra mig upp.

Så bestämde mig för att fastna här lite, vilket jag verkligen inte har tid med egentligen.

1,5 timme kvar tills vi börjar och jag har inte satt en tass utanför sängen, burr det är så jävla kallt.

Det enda bandet jag har fått kort på förutom Crucified Barbara är Avatar. På en hel jävla helg alltså, det är lite illa.

 

 

När dom spela så fanns det lite headbangande människor i lama Borås i alla fall.

 

Fuck jag måste pallra mig upp!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: det är ju alltid skoj när man blir positivt överraskad även om det inte är ett band man är döförtjust i. kul att dom va bra live

2010-08-30 @ 09:24:41
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0