We dont celibrate

Hey Hoes

Dom var riktigt jävla kassa igår, dom blir bara dåligare och dåligare. Skrikigare lixom, hela tiden typ.

Dom gjorde  om låtarna, till och med we dont celebrate Sundays anymore var fuckt up. Jag älskar den låten. Älskar meningen ”im only lonely when the music’s over”. Men ne till och med det hade dom pajjat.

 

Men dom spelade en akustisk låt från nya plattan och den gillade jag faktiskt, tror jag. Eller att det var så att resten sög och det som lät lite bra blev mycket bra. Vi fick sånna där biljetter till Hardcores efterfest, men vi orkade inte gå. Vi pös till tågstationen och skulle ta bussen hem istället, men då gick inte den så vi fick vänta en timme extra. Sen så var det ett gäng som verkligen trodde att dom fortfarande var 3 år. Tänker inte ens gå in på det, blir förbannad då.

 

När vi kom tillbaka till Borås så regnade det och sista bussen hade gått, såg verkligen fram i mot 1 timmes promenix i regnet och jag som inte redan var på dåligt humör lixom.

 

Men sen har jag en underbar vän förstår ni, när hon fick höra att vi inte fick skjuts hem även om det tydligen var någon ute och körde så pallrade hon sig upp ur sängen halv 2 på natten och körde hem oss. Vilket underbar människa du är Sarah! Tack tack tack! En vän som henne skulle alla ha asså (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0