Sprickor

Det är som en vulkan eller ett berg med massa sprickor i,

Jag ser dom men jag vet inte vad jag ska göra av dom. Hur täpper jag igen dom?

Och varför just nu?

Varför just när jag egentligen mår bra? Och har allt jag vill eller kan kräva?

 

Det riktigt bubblar i mig och jag vet att det spricker snart, eller kokar över. Välj vad ni vill..

Det kommer bara massa problem hela tiden, vart fan kommer dom ifrån?

Jag är helt inne på att lämna Borås, allt och alla. Bara vara själv och börja om från början. Men det finns vissa som jag bara inte kan lämna. Sad but true jag är inte självständig längre.

 

Hoppas att någon klistrar ihop mina sprickor eller att jag lär mig att täppa igen dom själv innan det är för sent och allt rasar ihop.

 

Annars får vi köra på det gamla vanliga ”så länge musiken är tillräckligt hög så hör vi inte hur hela världen rasar samman” och sätta på ipoden på högsta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0