happiness

Ibland blir jag trött på mej själv.

Tänkte att jag skulle ta tillfället i akt och plugga lite nu ikväll. Jag börjar och det flyter på men helt plötsligt kör jag fast i ”allmän musiklära” och istället för att fortsätta och lösa problemet så börjar jag shoppa istället. Så nu har jag klickat hem massa underbara smycken!

Varför är ju frågan? Jag har så mycket sådan skit egentligen.

 

När jag bodde hemma hos mamma så blev hon vansinnig så fort jag kom hem med ett endaste litet örhänge.

 

Tror jag är lite beroende av smycken. Absolut örhängen.. och halsband.. och underbara armband. Jadu.. köpte bland annat ett sånt fint tjockt läderarmband idag! Åå så fint det var. Ni ska få se så fort jag får hem det. Jag vill ha det nu!

Å så har jag också köpt nya revolver och handklovs örhängen! Åjaaa. Mina andra söp jag ju bort. Men nu är det minsann på väg nya hem till mig.

 

Får ta och sluta med det här.

Ska ta mej en promenad med hunden nu och rensa skallen. Sen ska jag försöka sova. Ska upp tidigt imorgon, Madde kommer hit vid 1 och jag vill städa innan. Borde tvätta också. Men i så fall är det mellan 7 – 12. skulle egentligen tvätta 17-21, men kom på att då tränar jag. orkar inte gå upp 7

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0