kaffe på kaffe på kaffe

Idag blev jag återigen väckt av ett sms, fast kl 7.

Jag hatar när folk skickar sms så tidigt och frågar ”är du vaken?”. NE FÖR DET ÄR INTE DEN TIDEN PÅ DYGNET SOM JAG NÄSTAN GARANTERAT SOVER PÅ?

Ska man få ett sms så tidigt så ska det vara snällt eller så ska man skriva vad fan i helvete man vill snabbt. Inte vänta i typ 15 min med att svara så att jag måste hålla mej vaken så länge. Ne ush och fy. Fast idag var det bra, för jag vaknade inte av väckarklockan och jag var ju tvungen att gå upp och tvätta kl 7.

Så jag har fått lite vättiga grejer gjorda här hemma, det är nästan bara disken kvar nu.

Fast jag iggar den ett tag till och drar bort till Frida nu för lite Kaffe och en promenix, Inte så mycket disk ändå. Kollade ner i diskon idag och jag insåg att det är rätt illa när disken som ligger där i är 4kaffekoppar, några knivar, något glas och en osthyvel. Plus att det i diskstället är söndagens disk. Jahopp det var typ veckans disk det. Måste skärpa mig på matfronten. Men jag är nästan aldrig hungrig, det kommer komma en period då jag är ashungrig jämt. Jag är ju en periodmänniska.

Sen kommer kära Madde -made len- Björklund hit på lite kaffe och så.

 

 

det var en bra dag det där. madde kirra kaffe och jag latar mig

och väntar på att få gibba gh. typ 3 år sen, vad små vi är (:

 

Madde: ”Vivi, högklackat och guran. Det är som det ska vara helt enkelt..”

 

 

Ne oj nu måste jag kila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0