mockingbirds dont sing

Jag har tråkigt!

Träningen var inställd idag, jävla skit. Jag stressade på som fan på jobbet för att hinna till friskis och när man väl kommer dit så är skiten inställd! Då blev jag lagom trött på hela skiten. Och Madde har blivit sjuk så henne kan jag inte träffa idag heller. Annars skulle vi ju åka upp till mig, prata, slinga (skulle jag i alla fall lurat i henne) och fikat lite, men det sket sej med. Synd för det hade jag verkligen behövt.

Funderar på om jag ska plugga lite eller sätta på voddler och dra mej en film. Jag har ju chirre, dirre och ramlösa. Ja vi får se, jag är rastlös och det är tråkigt att kolla film själv.

Fick föresten tillbaka min inlämning i rockens historia idag, den jag gjorde på 5 timmar (som jag hade haft strax över 1,5 månad på mej) och den var godkänd! Kunde ju fått bättre men på 5timmar utan något som helst underlag så är det helt okej. Jag säger ju att jag är bra på att improvisera! Säger ju också att jag är smart. Men ingen tror ju mig ;D haha

 

Jag vet föresten vad jag ska göra med mitt hår nu! Men det märker ni sen, nu ska vi ju inte tala om alla spännande detaljer. Ska bara bleka sönder det först innan jag trixar lite. Onödigt egentligen.. först bleka sönder det och så förstöra det sönderblekta.. mhm.. ;D

 

Nu ska jag göra något vettigt av mitt liv

Puss

I'm only lonely when the music's over
Lonely when you're going home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0