bit us, blow us

Heeey

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Jag kom knappt upp imorse, det var sååå tungt. Tacka fan för att morsan ringde för jag vaknade av väckarklockan men gick inte upp utan somnade om. Så det var bara att tvinga sej upp när hon ringde och tjatade. Hatar när det första man hör är ”är du vaken!? :D

Känner att jag vill ge personen en riktig smäll på käften och undrar va fan i helvete den låter så glad för. Men som sagt när jag ska upp kl 4 så är det bra. Annars blir jag på dåligt humör dirr. Fast det blir jag i oför sej ändå, för jag blir så stressad.

Så nu jobbar jag inget mer den här veckan förutom ett städ pass i helgen. Det är rätt gött samtidigt som jag får lite smått panik och blir rastlös. Jag vill ju jobba.

 

Idag ska jag träna vid 11 och sen så ska min älskade, underbara, söta favorit syster komma hit. Hon ska hjälpa mej att måla, eller som jag tror att det bli – sitta på sängen och se söt ut med färg i heeeela nyllet. Hahaha ^^ och det kommer inte vara jag som har målat på henne ;) åneeeej absolut inte xD

 

Gamla nostalgi kort baby;

 

En av alla fyllor i Ulricehamn, saknar det röda

 

Sletna och hemska. Också Ulricehamn hemma hos Figge om jag inte minns helt fel?

det syns på håren att vi precis kommit hem från Turkiet.

 

Remember Sistah? hemma hos min kusin.

 

En av mina bästa hårfix på Majs. kommer du ihåg hur nöjda vi var?

Tror också att det här var "bite us ............ kinky sex is all we need" HAHA

LADYS OF PLEASURE


Bussen till äventyr i Götalabooooorg xD

 

7häradsfestivalen, behöver jag säga mer?

*hooost*vadet*hooost* ;)


Vi hade fest i Majs pappas hus, tror att dom sista drog vid 12-1 dagen efter. åjaaa sleten och härlig man var! men fan va kul vi hade. Alla kallade det "huset som gud glömde". då är det röj!


"ge mej min flaska nu!" .. "oj en kamera! :D" HAHA xD

 

Ååå jag saknar våra djävulstider sis. Varje dag var ett äventyr. Skulle vi bara gå till affären som låg 200meter bort så kunde man ge sej fan på att det hände massor på vägen. JAG ÄLSKAR DIG DITT FITTNYLL!


We’re good girls gone bad, one kiss can drive you mad

 

ååå ju mer jag tänker på det så älskar älskar älskar älskaaaaar jag dig! my Baby sis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0