open your eyes

Racet igår var najs som fan, fulla som lycktstolpar var vi och jävlar vad många skratt det blev.

Marina lyckades med konsten att bränna mig i ögat, fy fan va ont det gjorde! Som tur var hade jag linser så hornhinnan tog ingen skada. Men det svider fan fortfarande.

En bula i huvudet har jag också och mina vrister gör skit ont. Detta är farligt. Varför tog jag mina underbara nya horstövlar? Dom fuckar mina vrister.

Först var vi på racet till typ 11, då drog jag och majs varsin röd och varsin svart converse. Men sen när Matilda och Tommy skulle hem så drog vi hem till mig, shota lite mintuuuu, bytte kläder och skor sen bar det av till donkan och krogen. Jag ÄLSKAR att supa med dig syster! Vi har så jävla kul! Underbara älskade unge.

 

vi är inga bra fotografer, en shot för mycket kanske? ;)

 

Annars då?

Nu är det helt fuckt up inne i mitt huvud. Jag står inte ut med vissa saker. Jag vill inte bry mig, men jag gör faktiskt det. Jag tycker inte att det är kul för 5 öre. Jag hatar det, jag hatar att jag känner så här för det också. Jag vill vara snäll. Men jag kan bara inte.

Jag kommer aldrig vänja mig, det inser jag nu. Det gör för ont och ger mig för mycket ångest. Ångest av alla möjliga slag, inte bara prestation ångest för en gångs skull. Men skit samma, vi får se vart det leder. Jag vill bara inte bli av med solskenet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0