Jack the snowripper

Hey

Det var en lugn lördag igår. Jag och Sofia kollade på Harry Potter på tv och käkade god mat gjord av mästerkocken herself. sen kom miss Martina hit med massor godis och cola. det blev att kolla på armageddon då. hemsk film, satt och tjöt som en jävla barnunge. jag hatar att Harry stannar kvar. varför kan inte rockhound det jävla fuckfacet stanna? morr. ibland blir jag löjlig as hell.

medan vi väntade på Martina så var vi lite kreativa. vi skapade Mr. Jack the snowripper. Han är snygg och frän.

(skulle ladda upp bild men det cpar)

tyvärr har han gått bort. imorse när jag var ute med Lady så fick jag se att han har blivit utsatt för grovt övervåld inatt. rest in peace my friend. snyft.


Idag har det inte hänt ett skit. ska alldeles strax dra till repan och ha lite skojsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0