jeans i mängder

Jag är så jävla trött! Inget ovanligt det inte..

 

Jobbat hela dagen och fick något jävla ryck på jobbet så jag har typ städat och sorterat. Fick cpryck på att det var så stökigt i skapet och i vårat inloggningsrum och ja överallt. Sen fick jag ryck på alla våra gitarrer som alla drar av strängar på jämt och jag vet inte vad. Morr. Ingen bra dag för mig inte.. men det va en bra pluggdag, jag fick jävligt mycket gjort. Ligger 2 dagar före i schemat som jag satt upp för mig själv, känner mig rätt så duktig.

 

Innan jobbet så drog jag en snabb vända i staden, letar fortfarande som en dåre efter ett par nya jeans. Har nog letat i si sådär 1 år minst. Jag hittar aldrig byxor som jag tycker sitter bra och när jag efter många om och men hittar ett par så kostar dom därefter. Är faktiskt rätt så avundsjuk på folk som kan ha byxor från typ hm för 400 spän. Jag vill också kunna ha det! Känns så surt varje gång jag måste köpa ett par byxor för runt 1500 riksdaler och sen ska jag ju alltid dra upp dom så att det blir hål på knän osv. snyggt som fan men jag vill kunna ha hm byxor så att jag kan ha jäääääätte många som är olika uppsletna.

 

Just nu är jag på jakt efter ett par svarta jeans. Mina favvo är sönder som fan på fel ställen… morr

 


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Var du där? :D Vi va bara där snabbt och hämtade datorn, åkte hem lika fort xD

2010-11-08 @ 23:31:08
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0