Myspys på kinden

Igår när jag vaknade så kände jag hur jävla ont jag hade i min dermal. Det hade varit irriterat i flera dagar men nu va det fan nog tänkte jag och skulle byta till min 2 platta, det brukar hjälpa ibland för att pärlorna står ut lite och fastnar ibland. Saken var ju den att när jag skulle skruva bort smycket så bara bubbla det upp var runt hela skiten (man är ju tvungen att trycka till lite mot huden när man skruvar ur den) mysigt va? Det var svullet och rött typ 1.5 cm runt om. Fatta hur ont det gjorde när trycket från smycket lossnade. Så nu går jag utan pärla eller något. Måste lufta den och tvätta. Ser ju inte direkt as snyggt ut med 2 svarta håll rakt på kindbenet. Anledningen till att jag säger svarta är att skruvarna ser svarta ut. Känns lite så där jätte mysigt och fräscht ut..

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:48:33
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0