Apfylla

Jag hatar att nyktra till, jag vill helst somna och vakna nykter, i värsta fall med en baksmälla men inte nyktra till. Aldrig nyktra till. Ush…

Jag vaknade kl 5 i morses och har inte somnat om ännu, illa. Jag vart apfull när jag vaknade och nu mår jag bara piss.

 

Jag var hemma rätt tidigt igår faktiskt.

Det va fest hos Majs och sådär vid 11 så var jag vrålhungrig och vrålfull, hade bara käkat 2 mackor på hela dagen och börjat dricka way to early, (si sådär kvart i 4a, om man nu har koll)

Men eftersom ingen ville käka innan krogen utan bara efter så tänkte jag  att eftersom jag och majs bor så nära varandra så kan jag ju gå hem och äta, big misstake. När jag käkat och så så skulle jag vandra ner till Majs igen, saken var ju den att jag kom utanför porten sen va det bara att vända, gick och lag mej rakt i sängen och Fia fick klä av mig. Höhö, skor och allt.

 

Men det va roligt annars, nu ser ja att det är dags att springa till bussen, vi ska repa. Bilder kommer sen. Puss

 

btw, lösögonfransarna åkte av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0