det är svårt det här med rock

God morning sunshines

 

Jag sov ända till klockan 10 idag, kändes härligt. Men mår lite dåligt nu när jag inser att klockan redan är 12, brukar ha gjort massor vid den här tiden. Men det är väll bara att sätta igång snart och göra det snabbt.

Sofia ska hem till sin mamma idag och sova där så jag tänker bara njuta av tystnaden (om man bortser från oljudet som odjuren för) idag. Ska försöka bli klar med allt som jag har kvar den här månaden i plugget så att jag kan njuta av en vecka off. Kommer bli najs som fan.

 

Hörde förresten 2 söta killar i 7 års åldern diskuterade rock här om dagen

 

Kille 1: i rock skriker dom bara massor, man hör inte vad dom säger. Förutom i balladrock, det är den lugnaste formen rock.

Kille 2: aa och i Halloween rock så skriker dom också mycket.. det är som typ..

 

Jag fick aldrig klart för mig vad halloween rock är egentligen för jag var tvungen att gå av bussen. Det var synd för det hade jag velat höra, dom var så söta.

 


Kommentarer
Postat av: FINI

haha sött.. halloweenrock

2010-10-21 @ 14:44:21
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: FINI

ja den var bra!

2010-10-21 @ 18:54:04
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0