en väldigt arg flickvän och roadtrip... igen

Morr, det är tidigt. För tidigt.

Har inte alls sovit gott inatt, har bara fått arga blickar av Sofia.

För det första så vaknade jag och frös för att jag inte hade något täcke, skulle då krypa under det igen men Sofia höll fast det som fan. Kunde inte rubba det alls, fast jag försökte på massa sätt. Tillslut släpper Sofia täcket men ger mig en låååång arg blick och vänder sig om.

För det andra så höll jag en arm om Sofia, då vänder hon sig om och skallar mig skit hårt, sen kollar hon upp och ger mig en arg, nej en vansinnig blick och vänder tillbaka sig.

Vafan har jag gjort egentligen?

 

Ne jag måste upp nu, om jag ska hinna duscha och äta innan vi drar till Örebro/Värmland. Det blir en lite roadtrip idag igen.

 

Antar att jag mobil bloggar tills jag kommer hem igen, Puss

Ps, någon som vet hur man laddar upp bilder när man mobil bloggar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0