Förslag godtages gärna

Vad skulle jag göra utan internet på min mobil? Det har varit helt kört för mig den här veckan. Ärligt talat. Men det har väll vart skönt ändå. På något sätt. Tog lite ledigt från det stressiga idag och gick på bion med mamma, den där facebook filmen, den sög verkligen. Tycker jag i alla fall, mamma tyckte att den var helt ok. Just nu sitter jag i bilen på väg till sofia. Vi ska sova där i natt. Hennes mamma ville ha hem henne och jag orkade inte vara hemma själv. Sitter här och funderar på helgens utstyrsel. Vad ska jag vara? Ska köpa tyg imorgon och sy sofias och linas kläder, men vad fan ska jag vara? Tänkte mig en het vampyrbrud. Men sen kom jag på att jag hade rakat mitt huvud, så det blir inte snyggt. Ska kolla peruk imorgon. Varför är jag jämt så sen? Förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0