Kattfanskapet saboterar igen

Jag är dryg på att uppdatera, men mitt liv är ändå inte så roligt nu. Plugg, jobb, plugg, sova, plugg, jobb och så fortsätter det.

Tycker inte ens att det behövs onödiga inlägg som typ ”hej nu ska jag plugga och det går åt helvete för jag kan inte läsa noter”. Eller vill ni ha sådana inlägg varje dag?

 

Den senaste tiden så har jag förstått människor som kommer med ursäkten ”min hund åt den”. för det kan faktiskt mycket väl hända. Kolla bara på mitt kattfanskap, han saboterar ju för fan allting.

 

 

 



 

Självklart lag han ju av när jag filmade sista gången. Första filmen är från igår, han terrar mig varje dag.

 

Jag tänkte faktiskt ta en plugg paus och laga vegetarisk lasagne, så jävla gött. Jag är fan kung på det. Sen ska jag hämta ett paket, ha ett möte och repa med bandet någon gång också.

 

Tjingeling

 


Kommentarer
Postat av: Liten

HAN ÄR SÅ TYKEN VA!

2010-10-14 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0