mäster flickvännen

Jag är en grymt bra flickis, det vet jag ju alltid i o för sej, men i dag känner jag mig sådär lite extra bra. Jag har överrasknings mat i ugnen och överrasknings dricka i kylen, kan det bli bättre? Oja det kanske det, det finns massor av överrasknings gottigt i godislådan : ) mums! Känner mig rätt kickass, på dagens meny står det hemmagjorda klyftpotatisar, marinerat kött, en slags creme fraiche/ grädd sås  och sallad. Oja idag får vi vara flötiga.

Sötan har gnällt så länge över att hon aldrig får något riktigt kött, jag är ju vegetarian så det blir ju inte mycket sånt. Så idag tänkte jag, nu jävla står det en riktig köttbit på menyn.

 

Sofia är rätt söt när hon gnäller, för det första ser hon ut som ett barn. Så jävla gullig. Och för det andra så är hon väldigt noga med att påpeka att min mat är jätte jätte god men att hon saknar kött lite. Haha (:

 

Ne nu borde jag göra klart det där ute, puss på er och så hörs vi kanske later

 


Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; jo det är nog sant! ;)

och som i allt, så ger träning färdighet! hehe

2010-10-16 @ 16:52:23
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: FINI

Gött ju! :D sån flickvän vill jag också vara lite oftare! :) hoppas hon blev glad.



Svar: Ja det e det! :D

2010-10-17 @ 14:06:45
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0