minus en bandis

jag är seg, lite bakis och väldigt trött.
har ätit, myst och repat idag. eftersom jag är alldeles för lat för att skriva något så får ni kolla på lina (och lite Sofia) istället, bara för att hon (dom) är så underbar(a) <3

 

flera timmar i repan gav resultat. Så jävla gött, mitt i allt flum så hände det grejer. Nu är vi på gång, och vi är fan kickass. Fast vi blev av med en gitarrist idag så löste det sig. Har funderingar på om jag ska spela gitarr tills vidare. Inga mer oseriösa fuckfacen i alla fall, känns verkligen som att det var bäst så här. Och va fan nu är vi ett tjejband! Inte ett band med 4tjejer och 1 kille. Så jääävla najs! Men va fan, skulle ju inte skriva så mycket, här kommer videorna;

 


nu blir det mat och en film, om frugan min har lagat klart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0