wrong

Hey

 

Fullt upp igen, as usual?

Fast idag har jag inte jobbat ett skit, pluggat lite men inget annat. Har vart på vårdcentralen (som är en blodsugande sak och som jag hatar) och handlat mat. det är fan typ det enda, men timmarna har flugit bort.

 

När vi va och handla idag så fick vi syn på denna jävla potatisen, vad ser det ut som?

 

 

Det är tydligen mer än jag som har råkat ut för sådana obscena matsaker den senaste tiden, va fan har hänt med maten lixom?

 

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen åka ner till stan. Vi bestämde oss för att ta några öl på stan idag. Såhär en onsdagkväll.

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: FINI

haha kul potatis..

2010-10-21 @ 09:55:46
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0