är lite sådär pesimistisk

Hey fuckfaces

 

Jag hatar min dator, det måste jag ju bara säga. Den har blivit sådär cp konstig igen. Dryg å omöjlig. Därför jag är så totalt urkass på att blogga nu, skyller på datorn. Kan vara så att jag faktiskt har ett liv också. ?  fast den är faktiskt totalt gay, gör så att jag inte kan se kommentarer och skit.. morr, borde köpa ny..

 

Fast har inte gjort så mycket av mitt liv dom senaste två dagarna, jobbat typ. Fast det är helt okej, Money och roligt jobb gör det så underbart. Idag känns det som att min kör äntligen har satt igång på riktigt. Vi har bland annat bestämt låtar som vi ska ha på skivan och på våra 2 uppträdanden, awesome. Kommer även förresten bli en boll om jag fortsätter jobba kvar där, vi bakar ju fan nästan varje måndag – tisdag.. men fan va gött det är!

 

Efter jobbet höll jag en liten gitarr lektion för fru Oinas, jag tycker att hon kan lära sig spela snabbt för vi behöver en till gitarrist i bandet och det hade vart as najs att ha med henne. Någon annan som känner sig manad annars?

 

Ne nu jag tänker sätta på en film och däcka till den, är dö trött.

 

(min data är så cp så att det har tagit typ 40 min för det hör inlägget hittils)

 


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha okej :)



Allt bra med dig?

2010-09-08 @ 00:40:14
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX

min dator är också fucked!!!!!!!!!!!! blev så efter jag installerade virusprogram... eller så är det min karl som har gjort nått för att han blev avis när mitt surfande går mycket fortare än hans.

2010-09-08 @ 09:04:06
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-08 @ 14:18:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0