B E A

Ligger här i min säng och pluggar, as roligt faktiskt. Valde verkligen rätt kurser i år.

Men det här med intervaller och skit kommer bara tillbaka vad fan jag ännu gör känns det som, så nu har jag tänkt att lära mig det på riktigt. *suck*

Kommer bli en riktig pain in the as känner jag, men vafan det är väll lika bra och värt det i slutändan.

 

Ska väll fortsätta plugga så jag kommer en bit innan jag ska möta fia, hon har en överraskning! Jag är nyfiken. Fick ett sms i Tisdags där det stod ”jag ska ta dig till en magisk plats på fredag” (: undrar vart vi ska ^^

 

Men jag tänkte bara lägga upp den här bilden till Bea:

 

 

Kolla in den noga nu Bea! Jag vill ha 2st och dom kostar typ 10 spänn styck. Dom är alltså så små så att man kan ha dom i handen. Står där vart alla ugns formar och så står. Tack tack tack så mycket!

 

 

Ni kanske undrar över det där? När jag var i Ullared i lördags köpte jag 2 små ugns formar men jag ville egentligen ha 4st. Vet inte vad jag tänkte på. Så min kompis ska dit och då köper hon med sig 2 hem till mig : )

 

Åter till pluggeriet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0